Thursday, August 16, 2012

Siyah Mini Elbise

İşte tekrardan ne giydim postları ile karşınızdayım...


Annem tatilde olduğu için ve o benim fotoğraf çilemi çeken tek insan olduğu için ne giydim postlarını uzun bir süredir yapamıyordum o yüzden de blogumu ihmal ediyordum ama haftasonu kaçamaklarından birinde annemi yakalayıp fotoğraf çektirebildim en sonunda:) Instagramda an be an paylaştığım fotoğrafları bloga yüklemek biraz zaman oldu kusura bakmayın bundan sonra daha çalışkan bir blogger olmaya gayret edeceğim ama tabi annemin en kısa zamanda Ankara'ya yanıma dönmesi lazım:)


Mini siyah bir elbise ve rahat sandaletlerden oluşuyor kombinim...Yazın pantolon giyemiyorum ben o yüzden ya etek, ya şort ya da mini elbiselerle geçiriyorum son birkaç ayı...Elbisemi annem Antalya'daki bir butikten almıştı...Telefonda bana siyah mini bir elbise üstünde desenler var biraz juicy couture'ı andırıyor aliyim mi diyim benim de al dediğim görmeden denemeden benim olan bir elbise...Ama kendisini çok sevdim tam yazlık son derece rahat daha ne olsun:)

















































Elbise: Antalyadan

Sandalet: Singuella Butik-Türkbükü

No comments:

Post a Comment